Časté otázky

Máte dotaz?

V této sekci najdete odpovědi na často kladené otázky týkající se naší společnosti a služeb. Pokud zde nenaleznete odpověď na vaši otázku, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím našeho kontaktního formuláře. Snažíme se být co nejvíce transparentní a pomoci vám s jakýmikoli dotazy.

Kontaktujte nás
Image

 

Jakou poskytujeme záruku na použitá zařízení?

Na všechny naše pouzítá zařízení poskytujeme standardní 12 měsíční záruku. V případě jakýchkoliv problémů v průběhu záruční lhůty jsme připraveni pomoci a nabídnout opravu, výměnu nebo vrácení peněz. Více informací naleznete v sekci obchodní podmínky.

Jak probíhá platba a doprava?

Platba probíhá bezpečně přes naši platební bránu a dopravu zajišťují dopravci PPL, DPD a Zásilkovna. Cena dopravy se může lišit podle váhy a velikosti balíku a je automaticky vypočítána v nákupním košíku.

Je možné si telefon před nákupem vyzkoušet?

V tuto chvíli to bohužel není možné, protože všechny naše produkty jsou prodávány online. Všechny použité iPhony jsou ale pečlivě otestovány a popis stavu je vždy uveden v detailu každého produktu. 

Jaký je proces výběru a nákupu použitého iPhonu či MacBooku?

Na našem webu si jednoduše můžete vybrat z naší nabídky použitých iPhonů a MacBooku a přidat je do nákupního košíku. Po dokončení objednávky vám bude zaslán potvrzovací email s informacemi o platbě a dopravě.

Jaké jsou akceptované platební metody?

Naše platební brána podporuje platby pomocí bankovních převodů, plateb kartou a dalších online platebních služeb jako Google Pay a Apple Pay. 

Co když se mi zařízení nelíbí?

Pokud s telefonem či jiným zařízením nejste spokojeni, můžete ho vrátit do 14 dnů od doručení a získat plnou náhradu peněz.

Kde mohu získat bližší informace o prodávaných produktech?

Pokud máte zájem o více informací týkajících se některého z našich zařízení, jako jsou například fotky či bližší popis stavu, neváhejte a kontaktujte nás, rádi vám poskytneme všechny potřebné informace.